Gast Geplaatst: 22 augustus 2006 Geplaatst: 22 augustus 2006 Hallo beste Dbox'ers! Ben nu dus al vleitig bezig met de satelliet en vind ze wel de moeite! Wel heb nu een motor gekocht en was op zoek naar een handleiding om dit te doen. Nu heb ik wel al gelezen dat je de schotel handmatig moet uitrichten naar de satelliet en dan opslaan. Wel spijtig dat ik het met mijn satfinder moet doen, dat is wel onhandig... Heeft er iemand misschien een handleiding van of een goeie uitleg hoe ik dit kan doen? Alvast bedankt voor de uitleg! Met vriendelijke groeten Andy Plevoets
Gast Geplaatst: 22 augustus 2006 Geplaatst: 22 augustus 2006 het zou helpen als je er bij zou zetten wat je hebt dbox2 met enigma of andere besturings program
Gast Geplaatst: 22 augustus 2006 Geplaatst: 22 augustus 2006 Oeps tuurlijk, het is een Sagem Dbox2 en draait nu een Keywelt Linux op. Neutrino dus... Ben eigenlijk ook nog op zoek naar een goeie Image die dus de motor goed ondersteund. Heb die Keywelt geprobeerd en helemaal niet slecht eigenlijk. Hopelijk snel een antwoordje, dank jullie alvast allemaal!!! ColdAntrax
Gast Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 het makelijkste is enigma die heeft een goede motor ondersteuning je kunt eens zoeken naar db img Ik vind dat die wel lekker draait
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen