BartG2590 Geplaatst: 22 augustus 2006 Geplaatst: 22 augustus 2006 Hallo , Ik heb sinds enkele dagen een schotel geplaatst met een Tv-vlaanderen abonnement (astra 1). Ik had graag LibertyTV (nederlandstalig) ontvangen en nickelodeon (nederlandstalig). Naar wat ik heb gelezen zendt libertyTV via hotbird in het nederlands uit (dus een andere lnb kan hier oplossing brengen) , maar wat met nickelodeon? Zendt dit station FTA uit of kan ik mij hierop in belgie abonneren ? Met vriendelijke groet. Bart
Gast Geplaatst: 22 augustus 2006 Geplaatst: 22 augustus 2006 Citaat: Hallo , Ik heb sinds enkele dagen een schotel geplaatst met een Tv-vlaanderen abonnement (astra 1). Ik had graag LibertyTV (nederlandstalig) ontvangen en nickelodeon (nederlandstalig). Naar wat ik heb gelezen zendt libertyTV via hotbird in het nederlands uit (dus een andere lnb kan hier oplossing brengen) , maar wat met nickelodeon? Zendt dit station FTA uit of kan ik mij hierop in belgie abonneren ? Met vriendelijke groet. Bart Hoi, Nickelodeon hoort bij MTV Networks en die schijnen (nog) een exclusiviteitscontract te hebben in Vlaanderen voor op de kabel. Enige manier voor Nickelodeon NL via satelliet is dus het CDS basispakket en dus met NL-rekening en -adres.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen