joma Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 ik heb fantasy final geinstalleerd in de relook 400s Maar dan werkt de interne kaartlezer niet Moet er soms iets worden ingesteld ? Joma
Gast Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 Volgens de mede sat gebruikers moet de kaart met de chip naar beneden in de gleuf, alleen bij doet CD het nog steeds niet
Gast Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik heb de kaart in de onderste kaartlezen, met de chip naar beneden. als hij dan nog niet werkt, kan je proberen om een andere emu te starten door op de blauwe toets te drukken en een emu uit de lijst te selecteren
Gast Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 zijn er nog sites waar je emu's kun dowloaden??
Gast Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 op de website van denktenk (ff googelen), onder het kopje misc!
guust Geplaatst: 24 augustus 2006 Geplaatst: 24 augustus 2006 blauwe knop en dan kiezen voor CCcam en capmtserver en het liep bij mij als een trein
jdz Geplaatst: 24 augustus 2006 Geplaatst: 24 augustus 2006 Fantacy final loopt ook bij mij als een tirelier. De CD-kaart doet het bij mij onder alle drie de bijgeleverde emu's: Mgcamd, capmtserver en CCcam. Ik weet alleen nog niet of de update van CD ook doorkomt (tot nu toe is me dat niet gelukt, onder bluebox, en heb ik steeds een beroep op de buurman gedaan). Vraagje: Via de bijgeleverde emu en updatefunctie heb ik wel ORF, maar geen Prem*. Heeft iemand enig idee hoe ik iets meer kanalen kan krijgen? Evt. per PM. Groeten, JDZ
joma Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2006 dus als ik het goed begrijp , cccam en capmtserver selecteren Met OK toets , moet er verder nog iets gebeuren , of is dit alles ? joma
guust Geplaatst: 24 augustus 2006 Geplaatst: 24 augustus 2006 kanalen scannen en kijken maar als ie is geactiveerd en ge-update. Anders update puls bestellen bij CD.
joma Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2006 Ja , het is gelukt !!! de kaartlezer doet het joma
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen