MySat Geplaatst: 23 augustus 2006 Delen Geplaatst: 23 augustus 2006 Als nederlandse belasting betaler (lees kijk en luistergeld bijdrager), kan ik vanuit een Belgisch IP adres niks volgen bij 'Studio Sport' TV (via de website). Ik krijg de melding dat ik geen nederlands IP adres heb, wat overigens klopt. Ligt er ergens een (wettelijke) uitspraak over het onderwerp content voor de nederlandse markt en helpt dit mij om e.e.a. alsnog mogelijk te maken bij de NOS. Ik wil zo graag (in de toekomst) dit soort zaken via IP zien..... Alvast bedankt voor elke tip Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WPW Geplaatst: 23 augustus 2006 Delen Geplaatst: 23 augustus 2006 Er zijn ook nederlandse proxies. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen