petterson Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 Sinds gisteravond heb ik opeens geen signaal meer op alle kanalen behalve de free to airs. Als ik in het menu 5 kijk, zie ik dat de echo mijn aston 1.05 cam niet ziet : 1: niet aanwezig. ook in sluif 2 geeft hij: niet aanwezig. Heeft iemand enig idee wat er loos is? Aan de cd kaart ligt het niet want die doet het boven wel.
Gorefest Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 Dan is waarschijnlijk je 1.05 cam naar de kloten.... Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
petterson Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2006 Lekker is dat. Kan dat zomaar dan als je gewoon je ontvanger aan zet? Ik heb dat ding net een jaar! Dan maar snel m'n wamba naar beneden halen voordat Ajax begint.
oudeis Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 Zo af en toe heb ik een gelijksoortig probleem met mijn x-cam, maar dan is het een kwestie van de receiver even uit- en weer aanzetten (soms een paar keer, voordat ie weer wordt herkend).
Gorefest Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 Aston cams zijn al vrij oud, heb je deze nieuw gekocht? Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
petterson Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2006 Aan en uit zetten heb ik gisteren en vandaag regelmatig geprobeerd. Werkte niet. Ik dacht dat hij wel nieuw was ja, heb hem destijds als vervanger van een matrix, die ook problemen gaf, gekregen. Zal morgen eens bellen met mijn satboer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen