Gast Geplaatst: 24 augustus 2006 Geplaatst: 24 augustus 2006 Gisteren eindelijk weer eens mijn programmer voor de dag gehaald om de freeze-vrije Predater 3.45 te kunnen proggen op de Dragon CAM. Ik heb de 'nieuwe' Fun-7 gebaseerde loadercard. Het feest ging niet door: De programmer weigert de kaart te beschrijven. Het is alsof de kaart niet gezien wordt. Ik krijg meldingen als 'can not initialize card' en 'no card/EEprom found'. Ik heb het geprobeerd met Multiprog 1.9 en de Dragon loader software. Phoenix-mode aan of uit, helemaal niks. Andere fun-kaarten erin en ok die worden niet gezien door de programmer. De verbinding tussen computer en programmer is ook goed. Multiprog laat me netjes de firmware versie en serienummer van de programmer zien. Het vreemde is echter dat het programmaatje MP-test aangeeft dat de kaartlezer OK is. De contacten van de programmer worden getest en er wordt wat gelezen en geschreven naar de kaart. Met de loaderkaart naar de sat-winkel geweest en ook daar geen probleem. Ik heb geen idee waar ik de fout zoeken moet. Iemand een idee? Groeten, Armand
Gast Geplaatst: 24 augustus 2006 Geplaatst: 24 augustus 2006 Misschien een dom antwoord van mij, maar in mijn progger moet de kaart er in met de chip naar beneden. Dus....
Gast Geplaatst: 24 augustus 2006 Geplaatst: 24 augustus 2006 De AD-Teknik programmer is van van transparant-geel plastic dus die fout heb ik in ieder geval niet gemaakt. Maar welke dan wel :-) Kaart erin, programmertest draaien, alles OK, met mijn fikken ervanaf blijven en dan dus noppes bij het schrijven. Het kan natuurlijk toch dat de programmer defect is, maar dan lijkt het me sterk dat alle tests OK zijn. Ik snap het echt niet... Groeten, Armand
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen