mteam Geplaatst: 25 augustus 2006 Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik probeer de nieuwste rubox image te voorzien met neutrino sportster settings. Ik doe dit met ftp van pc naar tuxbox - config -zapit met .xlm file. Dit lukt niet. Hoe krijg ik deze settings in rubox ? Groetjes Danny
Unetwork Geplaatst: 26 augustus 2006 Geplaatst: 26 augustus 2006 Je kan de setting dmv software in je DboxII krijgen ik zelf gebruik Dreamset. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Tech Geplaatst: 26 augustus 2006 Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik wist niet dat RuBox ook Neutrino images had, mocht het een enigma versie zijn gaat dat niet, je kan geen Neutrino settings in een Enigma box gebruiken en andersom, je zult ze eerst moeten converteren. Pli Core Member
mteam Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2006 Het is wel degelijk neutrino. Ik heb gelezen op en ander forum dat de settings voor de nieuwe rudbox images wel degelijk anders zijn. @ Unetwork Bedankt ik ga dit eens proberen. Groetjes Danny
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen