Gast Geplaatst: 25 augustus 2006 Geplaatst: 25 augustus 2006 Hallo , ik hoop dat iemand me kan helpen... Ik heb zwart beeld, doordat ik in het humax menu iets verkeerd gedaan heb. Ik was in het installatie menu en daar stond ergens RGB. Toen heb ik het per ongeluk veranderd door het pijltje naar rechts te drukken..(niet doen dus!) Nu heb ik geen beeld meer en weet ik dus niet de combinatie van toetsen om weer beeld te krijgen. Zou iemand me kunnen helpen?? Volgens mij begint het met de menu knop en dan 3 keer naar beneden???Dan OK en dan?? Alvast reuze bedankt!!!
Vogelaar Geplaatst: 25 augustus 2006 Geplaatst: 25 augustus 2006 menu 4 x pijltje naar beneden OK en nog een keer OK 3 x pijltje naar beneden. OK En dan pijltje naar links of rechts. VU+Ultimo4K, VU+Duo4KSE, DM8000HD, DM800HDse, met T90, Draaibare Triax 110, Deltastar gregorian 120, Laatste OpenPli.
Gast Geplaatst: 25 augustus 2006 Geplaatst: 25 augustus 2006 bedankt voor de snelle antwoorden, het is gelukt...heb weer beeld!! niet helemaal volgens de regels geloof ik, want dat lukte niet...misschien deden we iets verkeerd?? Maar nu door geluk...doet hij het weer.. Thanx!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen