Gast Geplaatst: 26 augustus 2006 Geplaatst: 26 augustus 2006 Hallo, Heb hier een humax en een draaibaar systeem (schotel) De ontvangst is van 30 west tot 30 oost goed daar buiten wil niet, heb dan last van een boom. Nu heb ik op alle satellieten een een signaal van 45 tot 55% kwaliteit is overal tussen de 90 en 100 % Type lnb weet ik niet, wat nog telezen valt is 0,6db schotel is een van een meter, en heb ook een triax van 80,signaal blijft het zelfde. wie weet hoe ik het signaal omhoog kan krijgen.
Albert_H Geplaatst: 26 augustus 2006 Geplaatst: 26 augustus 2006 Waarom wil je het signaal omhoog hebben? Zijn er transponders op sat's die je niet goed kunt ontvangen ? Een kwaliteit van 90 100% is prima. Het enige wat er te doen is om beter signaal te krijgen is een grotere schotel lijkt mij. Ervan uitgaanden dat je je systeem maximaal uitgericht hebt. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Geplaatst: 26 augustus 2006 Geplaatst: 26 augustus 2006 weet je coax kabel niet maar misschien een beter kwaliteit kabel.
Gast Geplaatst: 27 augustus 2006 Geplaatst: 27 augustus 2006 Oke alles werkt goed maar ik vind het zo vreemd dat het signaal zo laag is,of is dit normaal. Ook met veel regen blijf ik beeld houden dus dat lijkt me goed. Ik had het signaal gewoon wat hoger verwacht vandaar.
WPW Geplaatst: 27 augustus 2006 Geplaatst: 27 augustus 2006 Ontvangststerkte & kwaliteit? hoe zit het hiermee? Uit de beginners FAQ, de gebruikers van s4a lezen voor. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen