Ga naar inhoud


(7000) mgcamd werkt ineens niet meer


Gast Paulevski

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik sta voor een raadsel. heb op mijn db 7000 pli flubber met update van 18/08.

de twee cam's die ik erop heb(had) staan waren mgcamd en cccam.

mijn CD kaart werkt niet met cccam maar wel met mgcamd + newcs tot vanochtend.

heb eerst naar radio geluisterd en nadat ik opnieuw naar tv heb omgezet hield na ongever 5 minuten het beeld voor gezien. stond dus stil en dat was het. opnieuw opsterten van mgcam of de DB hielp niet. zelfs het opnieuw installeren van mgcamd hielp niet. nu heb ik Newcamd erop staan en heb weer beeld. maar hapert wel vaak als je schakelt tussen de zenders. maar hoe kan het dat mgcamd het weken goed doet en opeens zegt: doei ik kap ermee. weten jullie hoe dat kan

Link naar reactie
Delen op andere sites


zet flubber er maar eens opnieuw op en dan alleen ccam instaleren dream opnieuw opstarten en als goed is, leest die je cd kaart wel in, mits originele is en je hem goed in je dream hebt zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb vanmorgen een factory reset gedaan en daarna opnieuw de laatste versie van mgcam erop gezet helaas nog steeds geen beeld op het CD pakket. heb orginele groene CD kaart. Heb daarna cccam geprobeerd, helaas ook niet. geen één cam werkt op eentje na dan. Newcamd lukt wel alleen als ik die draai heb ik beeld maar geeft teletekst problemen op zowel de ned als bv duitse zenders. één keer een pagina oproepen en daarna hangt teletekst en doet de afstandbediening niks meer.oftewel stekker achter eruit en erin doen en opnieuw opstarten. wie weet een oplossing. draai pli flubber / the sequel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai met ccam en bij server staat neen ,alles draait gewoon zonder server.

Maak hem helemaal leeg en doe maar eens wat ik paar postings terug al zei.

zit ergens wat fout en denk niet dat we dat zo kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...