tuupje_nl Geplaatst: 27 augustus 2006 Delen Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik draai nu newcs R10 op windows, werkt op zich best ok, behalve als premiere weer eens een rom update doet. Ik heb er genoeg van om telkens weer de kaart uit de server te moeten halen en vervolgens weer in de originele receiver te moeten duwen. Wie heeft ervaring met camd3 als server voor premiere en evt cd. Stabiliteit, gebruikersvriendelijkheid etc. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuupje_nl Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2006 niemand? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 28 augustus 2006 Delen Geplaatst: 28 augustus 2006 mbv, als je een beetje zoekt.. zul je heel veel draadje en antwoorden vinden mbt camd3 en premiere. vooral de services toepassen en de dreambox met kaart tevens user/client maken van camd3 met deze regel in de camd3.servers: Code: cs357x://root:dreambox:SERVICES=/var/keys/tonskidutch.services@localhost:24110 waarbij de tonskidutch.services enkel de naam van mijn bestandje is in /var/keys met minstens deze regels daarin opgenomen voor Premiere: Code: 1702:000000:FFFF:0:0 #Premiere [19E];1722:000000:FFFF:0:0 #Premiere [19E]; cheers Rock The Casbah Rachid Taha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen