Alfons Verbiest Geplaatst: 27 augustus 2006 Geplaatst: 27 augustus 2006 Beste allemaal, Na de Arion AF-9300PVR-Cd heb ik sinds enkele weken de AF-9400PVR Special Edition. Op enkele onhebbelijkheden na - die de 9300 ook had - bevalt hij me prima. Maar gisteravond overkwam me ineens iets raars en absoluut niet gewenst. Ik had eerst lekker een film op Film1 bekeken en wilde toen zomaar wat zappen. Nu is me al een paar keer gebeurd dat hij bij het zappen spontaan opnieuw opstart, maar dan komt hij weer terug waar je was en kan dan gewoon verder. Maar niet deze keer. Hij stopte er ineens mee, startte na een 20-tal seconden opnieuw op en vervolgens was ik alle instellingen kwijt. Alsof ik hem zo nieuw uit de doos haalde. Ik moest alles weer opnieuw instellen en inlezen. Is dit een van jullie ook al eens overkomen, of heb ik de pech de eerste te zijn? Groeten, Alfons
Gast Geplaatst: 28 augustus 2006 Geplaatst: 28 augustus 2006 Dit klinkt vrij ernstig. Ik zou er even mee teruggaan naar de leverancier.
Gorefest Geplaatst: 28 augustus 2006 Geplaatst: 28 augustus 2006 Zou het gewoon nog ff proberen, als het inderdaad nog eens gebeurd dan je dealer maar eens bellen. Heb het volgensmij ook wel eens gehoord bij de 5020. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Alfons Verbiest Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2006 Bedankt mannen, Ik zal het inderdaad nog even aankijken. Misschien was het wel een "eenmalige aanbieding" die ik voor mijn kiezen kreeg. Groeten, Alfons
Aanbevolen berichten