Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag hulp aub. Ik ben op zoek naar een downloadbare settinglijst met de fta italiaanse radiozenders.

Ik heb wel al volledige lijsten gevonden, maar begin daar maar eens uit te sorteren.

Het formaat zal ik met wat geluk kunnen omzetten naar dat van mijn ontvanger.

Thanks.

Geplaatst:

Ik dacht dat dit een typische beginnersvraag zou zijn. Bij settings praat men niet zozeer over lijsten.

Ik heb hier ee oude Nokia 9500 die ik als radio ontvanger wil gebruiken. Maar voor mijn Technomate zou het ook al leuk zijn.

Ciao.

Geplaatst:

In mijn settingslijst is op land gesorteerd, dus dit is niet moeilijk!

Alle zenders in bijgaand lijstje zitten op Hotbird. Ik hoop dat je met excel-formaat kan werken, zoniet dan hoor ik het wel.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Geplaatst:

Daar vraag je me wat...

Maar ik begrijp het probleem niet helemaal. Je weet nu de transponders en zendernamen. Desnoods sorteer je het excel lijstje eerst even op frequentie en SID. Dan zijn de radiozenders toch makkelijk te vinden, en bij elkaar te zetten m.b.v. je settingseditor?

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Geplaatst:

Mijn probleem is: hoe exporteer ik vanuit excell de settingslijst naar mijn settingseditor? Met DVBedit lukt het me alvast niet.

Hoe kan ik het omzetten naar een formaat als SatcoDX?

Groeten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen