Skyhopper Geplaatst: 29 augustus 2006 Geplaatst: 29 augustus 2006 ik ben na een periode van 2 jaar weer begonnen met mijn humax. Nu heb ik onlangs CAM ToH 3.4 plugged HoT 7.5 geinstalleerd. Wat heb ik nog meer nodig om premiere e/o d+ te ontvangen? The Sky is the limit... Humax 5400 (2x) ToH 3.4 - 9.7b Schotel: Motorbest.- 90cm. Vast 19gr. Astra - 60 cm.
Gast Geplaatst: 29 augustus 2006 Geplaatst: 29 augustus 2006 Ik vrees dat de gouden tijden van weleer voorbij zijn.
guykers Geplaatst: 29 augustus 2006 Geplaatst: 29 augustus 2006 @ Skyhopper allereerst welkom back. Om premiere te kunnen bekijken, kun je volstaan met een abokaart. mocht je echter ook meer willen weten van de humax en de diverse coderingen, plaats dan een kaart met een irdeto atr in het bovenste slot, zodat de emu(lator) geactiveerd wordt. op de diverse boards staan sleuteltjes welke je eens zou kunnen proberen. (hier mag er absoluut niet over gesproken worden). roep bovenstaande vragen op, de meesten zijn beantwoord indien je ook andere postings hier in het humaxforum doorleest. lees vooral eens hoe het moet. een andere bron van info is de site van josje01. deze link ga ik niet nogmaals schrijven, daar ik die minstens 3 maal verleden week gegeven heb. veel lees en kijk plezier. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Skyhopper Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2006 Ik doe denk ik iets verkeerd, want ik krijg een en ander niet voor elkaar. Ik heb het volgende gedaan: Om het geheel op te schonen heb ik cleaner.hdf geladen; vervolgens de laatste settings van pet123 (26-07-2006) geladen; daarna heb ik josje01 Toh3.4HoT7.5NLgemonteerd.hdf geladen; m.b.v. DSR9500EmuEd heb ik een key.bin van HoT 7.5 260806 geladen; Ik gebruik dus een Humax 5400 met een Aston CI, in de Irdeto reader zit een Prussian3 Galaxy card (AT90s8515A+24C512) een draaibare schotel. Ik heb verder in huis Gold card en een originele Irdetocard. Wat moet ik nog meer doen om de Prem., kiosque en andere zender te ontvangen? The Sky is the limit... Humax 5400 (2x) ToH 3.4 - 9.7b Schotel: Motorbest.- 90cm. Vast 19gr. Astra - 60 cm.
pieterv Geplaatst: 30 augustus 2006 Geplaatst: 30 augustus 2006 volgens mij doe je `t best goed, al kies ik persoonlijk voor een andere volgorde. Eerst de josje (na de cleaner) dan de settingslijst, dan de key.bin. Verder idd goed de forums en bij josje lezen, kom je er vanzelf wel uit. Succ6 en welkom terug! Dreambox 7025+ Newnigma 2.6 80cm draaibaar met sg-2100A Ac Ryan playon Hd Samsung Led tv UE 32b6000 binnenkort een Dm8000 of 7020HD
Skyhopper Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2006 Josje na de Cleaner heb ik geprobeerd, mnaar lukt niet. Ondanks dat ik alles er nu op heb staan, heb ik nog geen beeld op prem en andere zenders. The Sky is the limit... Humax 5400 (2x) ToH 3.4 - 9.7b Schotel: Motorbest.- 90cm. Vast 19gr. Astra - 60 cm.
guykers Geplaatst: 30 augustus 2006 Geplaatst: 30 augustus 2006 via menu toh parser ram editor gele toets voor nagra provider 0501 aanmaken de juiste sleutels invullen bij 00 en 01 voila beeld nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Skyhopper Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2006 Zal het zo spoedig mogelijk proberen. Zit nu nl. meteen ander probleem. Heb vanmiddag tijdens het inladen een stroomstoring gehad en heb nu een error UT melding. Heb met cleaner alles leeg gemaakt , maar blijf de fout melding houden. Wie weet er raad????? The Sky is the limit... Humax 5400 (2x) ToH 3.4 - 9.7b Schotel: Motorbest.- 90cm. Vast 19gr. Astra - 60 cm.
guykers Geplaatst: 30 augustus 2006 Geplaatst: 30 augustus 2006 E-ut ==> UART RX/TX time out Es gibt Kommunikations-Fehler zwischen PC und Receiver, bitte tun Sie folgendes: 1. Prüfen Sie, ob Sie das korrekte Downloadhilfsmittel für die Software benutzen, für die bekanntesten OAK Modelle z.B. IRCI-5400, FTV-5600 usw. wäre es sinnvollerweise WDN40AK+ 2. Verringern Sie die Downloadgeschwindigkeit und wiederholen den Download. 3. Betätigen Sie Standby- oder Netzschalter und wiederholen den Download. 4. Führen Sie an Ihrem PC einen RESET durch, und wiederholen den Download. Hoop dat je duits kunt lezen korte vertaling er is een communicatie probleem opgetreden doe hetvolgende 1. gebruik het progje WDN40AK+ 2. verminder de seriele snelheden 3. plaats de reciever in stby of zet hem uit/aan 4. reset de pc eens een keertje. mocht dat alles niet baten, alles opnieuw proggen incl loader suc6 nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen