cellie Geplaatst: 30 augustus 2006 Geplaatst: 30 augustus 2006 Vorige week was m'n TV ineens helemaal de weg kwijt. Alle waarden in het servicemenu stonden op verstekwaarden en ik ben maar even in het menu gaan rommelen om de boel weer wat op te lappen. Het was wel leuk geweest als de optie 'STORE' ook in hetzelfde menu had gezeten, had me 1x de TV instellen gescheeld. Maar na flink wat gepiel kreeg ik het scherm behoorlijk recht, volgens mij rechter dan de TV voor dit gezeik was. Ook is de overscan nu beter geregeld, de zenderlogo's vielen nogal eens half buiten beeld, nu dus niet meer. Maarrr, nu heb ik gewoon wat gepield, en het ziet er behoorlijk uit, in de donkere partijen mis ik toch wat kleurnuances, de zwarten lopen behoorlijk snel dicht. Ik krijg het niet beter, het was wel beter voor de reset van de TV, en ik wil dat dan ook graag weer netjes hebben, zonder een ISF calibratie, want er staat een nieuwe Philips 32PW9551 gepland voor half september. Iemand hier die weet in welke volgorde je de instellingen van het servicemenu afregeld? Of een linkje naar wat info over wat welke instelling doet? Assumption is the mother of all fuckups
Steve Geplaatst: 30 augustus 2006 Geplaatst: 30 augustus 2006 het is het EM2E-AA chassis vervan het memory ic maar. het schema kan ik je wel sturen.
cellie Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2006 Hee Steve, Uhm, zoals gezegd, misschien hebben we over een paar weekjes een ander. Ik zoek eigenlijk de info over het servicemenu. Je lijkt te weten waar je het over hebt, kun je me over het afstellen iets vertellen? Assumption is the mother of all fuckups
Steve Geplaatst: 30 augustus 2006 Geplaatst: 30 augustus 2006 deze info is 6 mb groot,hoe moet ik dit in een paar woorden uitleggen ? vervang eerst het geheugen ic en dan afregelen volgens het doc. ik wil dit wel naar je emailen
cellie Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2006 @Steve: PM Assumption is the mother of all fuckups
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen