EBOR Geplaatst: 30 augustus 2006 Geplaatst: 30 augustus 2006 Deze image ziet er weer goed uit. Rdgd werkt goed met de kaart reader. Met camd3 moet je 1 keer zappen. De rest van de emu's moet ik nog uitproberen. DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
EBOR Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2006 Vervolg: Mgcamd werkt niet met kaartlezer Mgcamd with NewCS werkt wel met kaart lezer (beide TD's werken op 1 kaart) Mgcamd with Rdgd werkt wel met kaart lezer Evocamd werkt niet met kaart lezer Evocamd with Rdgd werkt bij 1 x zappen Evocamd with NewCS werkt bij 1 x zappen Newcamd werkt niet met kaart Newcamd with Rdgd werkt niet met kaart Newcamd with NewCS ? DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Gast Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 Ebor, het is normaal dat Mgcamd bvb niet met de kaart werkt daar dient newcs voor, dit is al langer gebruikelijk in de Relook wereld. Radegast doet uiteraard ook de job, waarschijnlijk gboks. Mg, Evo, Newcamd zijn de clients, mewcs is de server, de settings voor newcs zullen waarschijnlihjk in var\tuxbox\config\newcs.xml zitten(spreek over relook maar zie niet waarom het anders zou zijn met de TD). En wat zijn je bevindingen met dez enieuwe image? Ik zit een beetje druk en heb niet direkt tijd om te testen nch op relook (ook veel nieuws) als op TD.
Satlook Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 Inderdaad Pipeline, gboks leest ook de kaart. Deze image werkt inderdaad zeer goed, zoals je verwachten kan van " TDman". Als iemand gboks wilt toevoegen eerst een andere emu verwijderen anders raakt de var te vol. Ik heb het ook gedaan en newcamd verwijderd. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast Geplaatst: 2 september 2006 Geplaatst: 2 september 2006 Ok, als het weer geen andere activiteiten toelaat is het voor morgen, ik had er bij ons reeds goede echos over gehoord. Maar ik moet nog meer emus verweideren want wil samba. Dus vind ik de Fusion, juist daarom beter.
EasySat Geplaatst: 3 september 2006 Geplaatst: 3 september 2006 Ik heb tdman 12g nu twee dagen draaien en ben zeer tevreden. Het enige wat ik nog mis is CCcam in het menu.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen