Ga naar inhoud

print probleem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Als ik in Words op het icoontje voor afdrukken klik dan gaat ie niet printen, op de taakbalk onderin zie je wel dat de opdracht gegeven is maar de printer blijft dood, na het opstarten van Windows XP begint ie past te printen, het zelfde probleem doet zich ook voor bij een kennis met een andere printer, wie weet raad?

Printer HP 1400 Serie met upedate van nieuwste software

Geplaatst:

Heb je via je printer settings geprobeert een test pagina af te drukken? Als je rechts klikt op het icoontje en je opent je print opdrachten, wat geeft hij dan voor een boodschap?

Geplaatst:

Testpagina gaat wel goed, bij opdracht staat soms bezig met afdrukken en soms staan ze gewoon in de wachtrij dan kun je annuleren of opnieuw afdrukken maar ook dan geen reactie, ik heb het vemoeden dat het aan de usb poort kan liggen, misschien als ik een andere kies dat het beter gaat.

vroeger kon je printerspooling inschakelen dan ging het goed maar bij usb werkt dat niet.

Geplaatst:

Kijk eens naar de print eigenschappen van het document wat je wilt printen, dit staat vaak op letter ipv. a4, of het staat op een bepaalde printer bak terwijl jou printer geen bak heeft.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Ga naar je printer en kijk onder eigenschappen.

Ik kan je verder niet helpen want ik heb een engelse Windhoos.

Bij mij zou het zijn:

Druk op Start/uitvoeren

Ga naar "Printers and Faxes"

Dan de Printer selecteren en met de rechtermuistoets klikken

Dan onder "Properties/Advanced" de optie "Spool print document..."

het vakkie "Start printing immediately" aanvinken.

op "Apply" rammen en....het werkt.

Suc6

Hans

Geplaatst:

Het vreemde is dat als je in Words op bestand afdrukken doet het wel lukt, maar als je op het print icoon klikt niet alleen na het opstarten van de pc, ik heb nu een andere usb ingang genomen en nu trekt ie het papier wel voor de helft naar binnen en stopt dan weer in de opdracht staat dan bezig met afdrukken.

Geplaatst:

Staat jouw (goede) printer wel op voorkeur?

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Heb nu gekozen voor direct naar printer afdrukken toepassen en het lijkt nu goed te gaan ook zie ik nu een usb poort op de laatste regen staan bij bezig met afdrukken, eerst had ik de usb van het moederboard, en nu 1 op een kaart met 2 extra usb poorten, maar het schijnt nu goed te gaan bedankt vor de snelle tips

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen