Skyhopper Geplaatst: 31 augustus 2006 Geplaatst: 31 augustus 2006 Een volgende probleem doet zich bij mij nu voor. Wat is het geval: Ik heb de ID van mijn Humax verwijderd. Ik heb vervolgens de Id (0016.0200) erweer op gezet met behulp van Humax System ID. Ik heb alles opnieuw leeggemaakt met Josjecleaner, en vervolgens CAM3.4 ToH 7.5NL van Josje erweer opgezet. De settingslijst geladen, en toen was het ineens gebeurd. Ik heb geen beeld/signaal meer. Ik kan de schotel nog wel aansturen van Oost naar West, maar krijg geen signaal meer binnen. Humax5400 met CAM3.4 ToH 7.5 Draaibare schotel Weet iemand wat er aan de hand is, of moet ik de Humax laten nakijken. The Sky is the limit... Humax 5400 (2x) ToH 3.4 - 9.7b Schotel: Motorbest.- 90cm. Vast 19gr. Astra - 60 cm.
Skyhopper Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Geplaatst: 3 september 2006 Het probleem heeft zich opgelost. Het was een combinatie van een defecte voeding, en een verkeerde ID. Zoals ik schreef had ik 0016.0200 geladen, dit moest zijn 0016.0600. Nu heb ik in iedergeval weer beeld. Maar het plaatsen van een key met menu-key editor- parse -ram editor voor Premiere lukt me niet helemaal. De laatste key heb ik gevonden, maar krijg prem.. niet open. Wanneer ik op Prem1 ga staan en naar de ram editor ga, moet ik dan premiere in het scherm krijgen met 0501 ? Zoniet, wat is er dan niet in orde? The Sky is the limit... Humax 5400 (2x) ToH 3.4 - 9.7b Schotel: Motorbest.- 90cm. Vast 19gr. Astra - 60 cm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen