mrcubic Geplaatst: 31 augustus 2006 Geplaatst: 31 augustus 2006 Mijn DBOX2 staat vol, ik kan wel bestanden van de /var partitie verwijderen, maar wanneer ik bestanden van de root partitie probeer te verwijderen dan krijg ik een foutmelding. Zowel met telnet als met een FTP-sessie. Kan iemand mee helpen?
mrcubic Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Geplaatst: 1 september 2006 Ik had mijn /var/keys folder hernoemd, kan deze ook niet meer terugzetten.
MFX2000 Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 met welk account log je in (root?) en wat is de exacte foutmelding ? Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm || Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]
mrcubic Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Geplaatst: 1 september 2006 Ik log met het root account in. Als ik nu via telnet inlog en een bestand wil verwijderen (rm bestandsnaam) krijg ik doodleuk de melding dat hij de boel niet kan verwijderen omdat er te weinig ruimte vrij is. Bestanden wijzigen e.d. gaat ook niet meer. Niet via FTP en ook niet via Telnet.
DRG Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 haal je plugins weg en je emu's om ruimte te maken en probeer het opnieuw.. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
mrcubic Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Geplaatst: 1 september 2006 Dat lukt me ook niet krijg de melding dat hij niets kan verwijderen. De plugins staan toch in dezelfde folder als de emnu's? Bovendien wanneer ik een kill emuall geef, dan kan ik ook nog steeds daarna met rm deze emnu's niet verwijderen. Aangezien ik root ben heb ik voldoende rechten. Het is voor mij een raadsel.
DRG Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 een squashfs image laat niet op alle plaatsen schrijfactie's toe.. als je niet meer kan opschonen aan je image dan ben ik bang dat het opnieuw flashen word.. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
mrcubic Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Geplaatst: 1 september 2006 Dat is minder. Helaas is de root-partitie vol :-( Het gekke is dat ik eerst wel alles kon hernoemen en verwijderen, maar nu kan ik dat ineens niet meer (toen de root partitie vol kwam te staan)
mrcubic Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Geplaatst: 1 september 2006 Flashen is ook ommogelijk zo lijkt. Momenteel geen nulmodem kabel. Met cross link gewoon connectie maar optie 2 en 3 lopen niet lekker. Optie 2 werkt maar een flash proces lijkt niet op de dbox te beginnen, hij start gewoon continu door. Optie 3 werkt niet, krijg dan de melding (wanneer ik de image kopieer, dat is mogelijk) dat er te weinig ruimte is.
DRG Geplaatst: 2 september 2006 Geplaatst: 2 september 2006 Ik heb het zelf ook gehad met het opnemen naar een mount, de mount beleek niet goed gegaan te zijn en dan pomp je binnen een paar seconde je flash vol... en dan kan je helemaal niks meer aanpassen of weggooien.. heb je ook al eens met de dboxbootmanager en de aangepaste ppcboot geprobeerd ? stel de bootmanager in zoals in het plaatje.. zorg dat je de ppcboot samen met het imahe in een mapje hebt zitten. rename het image naar 13.img start de bootmanager en reboot je dbox. 1216886-ppcbootzip.zip Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
mrcubic Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Geplaatst: 5 september 2006 Bedankt. Het is inmiddels gelukt met een nieuw image. Alleen nu nog de keys, zijn ook de FTA kanalen bij UPC encrypted m.b.v. Nagra?
DRG Geplaatst: 5 september 2006 Geplaatst: 5 september 2006 de upc kanalen zijn niet meer fta... Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Gast Geplaatst: 5 september 2006 Geplaatst: 5 september 2006 dus momenteel kan je niks met een dbox2 op de upc kabel?
DRG Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 nee , zelfs het gat met de uitgelekte keys is zover ik weet alweer gedicht.. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen