Ga naar inhoud


DBOX2 vol, wat te doen


mrcubic

Aanbevolen berichten


Ik log met het root account in. Als ik nu via telnet inlog en een bestand wil verwijderen (rm bestandsnaam) krijg ik doodleuk de melding dat hij de boel niet kan verwijderen omdat er te weinig ruimte vrij is.

Bestanden wijzigen e.d. gaat ook niet meer. Niet via FTP en ook niet via Telnet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lukt me ook niet krijg de melding dat hij niets kan verwijderen. De plugins staan toch in dezelfde folder als de emnu's? Bovendien wanneer ik een kill emuall geef, dan kan ik ook nog steeds daarna met rm deze emnu's niet verwijderen. Aangezien ik root ben heb ik voldoende rechten. Het is voor mij een raadsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flashen is ook ommogelijk zo lijkt. Momenteel geen nulmodem kabel. Met cross link gewoon connectie maar optie 2 en 3 lopen niet lekker. Optie 2 werkt maar een flash proces lijkt niet op de dbox te beginnen, hij start gewoon continu door. Optie 3 werkt niet, krijg dan de melding (wanneer ik de image kopieer, dat is mogelijk) dat er te weinig ruimte is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelf ook gehad met het opnemen naar een mount, de mount beleek niet goed gegaan te zijn en dan pomp je binnen een paar seconde je flash vol...

en dan kan je helemaal niks meer aanpassen of weggooien..

 

heb je ook al eens met de dboxbootmanager en de aangepaste ppcboot geprobeerd ?

 

stel de bootmanager in zoals in het plaatje..

zorg dat je de ppcboot samen met het imahe in een mapje hebt zitten.

rename het image naar 13.img

start de bootmanager en reboot je dbox.

1216886-ppcbootzip.zip

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...