Gast Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 Ik heb momenteel een vaste schotel opstelling met een dubbele LNB voor de astra en de hotbird. (schotel is 95 cm). Graag had ik voor de engelstalige zenders de astra 28° en de eutelsat erbij gehad. Deze zijn te ontvangen mbv één enkele LNB. Kan ik door het plaatsen van een extra LNB en het gebruik van een diseq switch
WPW Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 Van Astra/Hotbird naar Astra1/Astra2 hoe doe je dit ? Duoblok combinaties gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 Deze had ik gezien, maar ik begrijp niet goed wat ze hier bedoelen, zal het nog eens doornemen. thanx
Gast Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 moet ik dan een diseqswitch 2 in één gebruiken en op de eerste ingang het signaal van mijn dubbele LNB zetten en op de andere ingang het signaal van de losse bijkomende LNB?
WPW Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 Daar lijkt het wel op, anders moet je in die draad verder gaan zodat alles omtrent het verhaal bij elkaar blijft. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
WPW Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 Deze moet duidelijker zijn: Duoblok uitbreiding gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 Duidelijk, Ga dit weekend wat knutselen, thanx!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen