Gast Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 ik heb al een tijdje een nieuwe pc zonder serielle poort maar heb ik er een in gezet maar hij wil niet werken. moet ik hem nog configureren of aanzetten in de bios.
Ome Merde Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 een PCI card of één op je mainboard (met zo'n flatcable) ? kan zijn dat ie uitstaat in je bios, effe checken dus. voor een PCI card, tja, 9 v/d 10x pakt XP "um" automagisch, in jouw geval blijkbaar niet. even de driver installeren en hij zou het moeten doen ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 flatcable dus zou com 1 moeten zijn neem ik aan
Ome Merde Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 klopt ... tenzij je 2 poorten op je bord hebt zitten, dan kan het ook nog com2 zijn. kabeltje moet wel goed-om op het bord zitten, anders doet ie het ook niet ...(rood is pin1) merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 sorry was vergeten phoenix mode aan te zetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen