Gast Geplaatst: 2 september 2006 Geplaatst: 2 september 2006 Hallo, Aangezien ik geen techneut ben had ik graag hulp bij het kiezen van de meest gebruiksvriendelijke twin pvr ontvanger. Zonder dat ik harde schijven en koelsystemen hoef in te bouwen. Alvast bedankt voor jullie hulp.
paardengek Geplaatst: 2 september 2006 Geplaatst: 2 september 2006 Dan raad ik je de Topfield 4000 PVR aan met ingebouwde harddisk. Een topfield is een stabiele ontvanger, echter heb je wel een module nodig voor een canal digitaal smartcard ( abbo op vlaamse zenders ) Met vriendelijke groet,paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Geplaatst: 2 september 2006 Geplaatst: 2 september 2006 Let dan wel even op dat je de 4010 PVR Plus neemt, en je niet met een uitloopmodelletje laat afschepen. Een mooi alternatief is de Arion AF-9300. Gebruiksvriendelijke ontvanger voor 't hele gezin.
WPW Geplaatst: 2 september 2006 Geplaatst: 2 september 2006 Heeft die 4010 dan nog een RF uitgang? de 4000 is idd. goed te doen voor z'n eenvoudt maar produceert wel wat warmte. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 2 september 2006 Geplaatst: 2 september 2006 Citaat: Let dan wel even op dat je de 4010 PVR Plus neemt, en je niet met een uitloopmodelletje laat afschepen. Een mooi alternatief is de Arion AF-9300. Gebruiksvriendelijke ontvanger voor 't hele gezin. Is bij de 4010 (beschrijving bevalt mij wel) het warmteprobleem dan opgelost zodoende ik geen koeling dien te plaatsen, want daar wordt niet over gesproken ?
Traffic1326 Geplaatst: 2 september 2006 Geplaatst: 2 september 2006 Eveneens kan ook, een afgeleide vande arion, nl de Eycoss s5012PVR.. Je kan er op 2 transponderss 4 programma`s mee opnemen. Werkt heel goed Gr Traffic Homecast s9000 in plaats daarvan 2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch!
Gast Geplaatst: 3 september 2006 Geplaatst: 3 september 2006 Citaat: Heeft die 4010 dan nog een RF uitgang? Dat is me nog niet helemaal duidelijk. Die brakke site van Topfield Korea vermeldt hem nog niet, en bij Rebox staan niet de volledige gegevens.
Gast Geplaatst: 3 september 2006 Geplaatst: 3 september 2006 Citaat: Eveneens kan ook, een afgeleide vande arion, nl de Eycoss s5012PVR.. ja, dat is in principe hetzelfde apparaat in een ander (mooier?) doosje. Wel een stuk duurder in de meeste winkels.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen