Ga naar inhoud

dvd rw wissen met Nero geeft opnameproblemen met dvd-recorder

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo als ik iets opneem van mijn dvd recorder en wil nadien de rw schijf wissen met nero kan ik later niet meer opnemen via mijn dvd recorder geeft hij aan dat er een data disc in mijn recorder zit wie weet een oplossing

groetes jodemeke

Geplaatst:

niet wissen met Nero ??

kan je niet met de DVD Recorder wissen ?

en hoe wis je met NERO ? want ik dacht dat je SNEL en Gewoon kon wissen (misschien maakt dat verschil).

verder zou ik het niet weten want ik heb geen DVD Recorder.

Geplaatst:
Citaat:
niet wissen met Nero ??
kan je niet met de DVD Recorder wissen ?

en hoe wis je met NERO ? want ik dacht dat je SNEL en Gewoon kon wissen (misschien maakt dat verschil).

verder zou ik het niet weten want ik heb geen DVD Recorder.

Snel wissen kun je 2 a 3 keer doen maar dan ga je erna toch wat probleempjes ondervinden, het beste is dan ook je rw geheel te wissen na 3x gebruik en dat kost wel wat tijd, ik deed het dan ook op meerdere pc´s net voor het slapen gaan en gewoon de volgende ochtend de rw´s weer in hun case voor hergebruik, in nero heb je simpel een erase functie waarmee je fast of full kan gebruiken het beste is natuurlijk altijd full maar duurt langer.
Geplaatst:

Die melding komt me bekend voor. Dat doet mijn dvd-recorder ook na wissen van de dvd-rw met nero. Als ik vervolgens met die dvd kies voor opnemen vraag de dvd-recorder of hij moet formatteren. Ik kies voor ja en enkele seconden later is de dvd gereed om op te nemen. Ik heb overigens een goedkope dvd recorder.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen