Gast Geplaatst: 3 september 2006 Geplaatst: 3 september 2006 Ik heb een Strong 8000 waarop nog steeds de originele software (15) staat. Een paar jaar geleden kende ik een manier om de eerst 500 kanalen die normaal niet kunnen verplaatst worden, toch te verplaatsen. Op de een of andere manier kan men het toestel "bedriegen". Is er hier nog iemand die weet hoe dat in zijn werk ging ? Dank bij voorbaat.
Gast Geplaatst: 3 september 2006 Geplaatst: 3 september 2006 Er bestaat een truc om nadat je de kanalen via Canaldigitaal hebt ingeladen, toch de eerste 500 kanalen te ordenen : Ga naar menu - 5, kanalen installeren, daarna weer 5, kanalen installeren, druk dan op OK ,daarna op 2: willekeurige volgorde, nu niet op OK drukken maar op A afbreken drukken , ga daarna naar kanalen hernummeren en ziedaar nu kan je de kanalen neerzetten zoals jij dat wilt.
Gast Geplaatst: 3 september 2006 Geplaatst: 3 september 2006 Moest je niet eerst op Ok drukken en na 2 sec op A voor afbreken Cobus ??
Gast Geplaatst: 4 september 2006 Geplaatst: 4 september 2006 Cobus R, Bedankt voor de uiteenzetting. Dat is inderdaad de manier die ik vergeten was. Groetjes, Eddy4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen