Gast Geplaatst: 3 september 2006 Geplaatst: 3 september 2006 Hallo Medesatters, Sinds kort heb ik tijdens het aanzetten van de Humax of wanneer er van kanaal verwisseld wordt, geregeld te maken met een "ra" error code. Na de vermelding "ra"verschijnen 3 punten die blijven knipperen. De ontvanger lijkt softwarematig muurvast te zitten, zelfs een harde reset helpt niets. De enige oplossing lijkt het verwijderen en het opnieuw plaatsen van de kanalenlijst. Deze storing treed gemiddeld elke week wel een keer op, gezien het feit dat dit erg lastig is ben ik benieuwd of er meerdere mensen zijn met dit probleem en hoe dat e.v.t. "goed" op te lossen is. Misschien dat dit onderwerp hier al eens eerder geplaatst is maar ik kon met de zoek funktie niets concreets hierover vinden. Groet, SOHO
guykers Geplaatst: 3 september 2006 Geplaatst: 3 september 2006 dan zoek maar eens op voeding. minstens 200 vermeldungen. je mag de zoekperiode ook aanpassen. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 4 september 2006 Geplaatst: 4 september 2006 Bedankt voor de hint. Ik ben de verschijnselen die ik met de Humax heb nog niet tegen gekomen. Eigenlijk is dan het klakkeloos vervangen van diverse componenten niet zo handig. Toch ga ik dat maar eens doen, zo veel werk is dat niet. Wordt vervolgd.. Groet, SOHO
Gast Geplaatst: 16 september 2006 Geplaatst: 16 september 2006 Voeding gerepareerd, en het probleem is opgelost! Groet, SOHO
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen