Gast Geplaatst: 4 september 2006 Geplaatst: 4 september 2006 Hallo, Mijn 4000PVR vertikt 't vaak om bestaande opnamen goed te kopieren en wist dan ook nog eens andere opnamen tijdens het kopieren. Wanneer ik een opname afspeel en direct op de recordknop druk begint hij goed op te nemen, maar begint na enige tijd het beeld te verhaspelen. Als ik vervolgens de opname stop en de opnamelijst open is deze leeg en moet ik eerst het ding herstarten. Daarna blijken met regelmaat opnamen te zijn verdwenen; ook spaarzame kopieen van opnamen die wel zijn gelukt zijn dan verwenen. Ik heb in de loop van de tijd van alles geprobeerd: van tuner te wisselen, kaart eruit, op normale snelheid kopieren, HD geformatteerd, kortom van alles wat al eens op het forum is gesuggereerd. Ik heb Aston 1.07/2.14 en een CD-kaart. De HD is een Seagate die naar behoren werkt en als master is gejumperd. Ook doorspoelen en terugspoelen en normaal afspelen gaan probleemloos. Ik heb inmiddels ook gelezen dat de Aston cam niet door iedereen als de beste wordt beschouwd, maar een dragon/t-rex een beter alternatief is. Voor mij is dit een onbekend terrein, zowel wat de verschillen zijn tussen de cam's en als het feit dat ik geen verstand heb van programmeren van cam's. Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt
WPW Geplaatst: 4 september 2006 Geplaatst: 4 september 2006 Zit de laatste firmware erin? copieeren moet je met wat tussen tijd doen, afspelen...effe wagte(20 seconden of zo)...opnemen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 4 september 2006 Geplaatst: 4 september 2006 Waarschijnlijk een hardware defect. Gokjes: Losse kabel, kapotte disk, defecte controller. Ofwel, terug naar de winkel (je hebt toch nog garantie?)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen