reteip Geplaatst: 5 september 2006 Geplaatst: 5 september 2006 Ik heb hier een PremiumX met een defecte voeding. Als ik de spanningen meet hikt deze. Heeft iemand een hint welk component(en) ik moet vervangen.
clemens2 Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 Meestal is er alleen een diode stuk in voeding van de ontvanger. als je de kast openschroeft kun je hem al vaak zien de printplaat is daar ook vaak te heet geworden.En dus daar wat donkerder van kleur. Ik heb helaas zo geen premium x bij de hand dus sorrie geen foto. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Gast Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 hikt de voeding of de tuner? Tuners moesten destijds gemodificeerd worden(diode verwijderen).
reteip Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Geplaatst: 7 september 2006 Het is alleen de voeding, als ik deze omwissel met een andere, doet de tuner het prima
JanLuc Piccard Geplaatst: 9 september 2006 Geplaatst: 9 september 2006 Controleer C11, C14 en C17. Vervang deze zonodig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen