Gast Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 Hallo, ik heb een linux ontvanger en kan daarmee een aantal Premiere zenders ontvangen. Op de Frequentie 12070 H kan ik bijvoorbeeld wel Heimatkanaal en Goldstar Tv ontvangen maar bijvoorbeeld niet de erotiek zenders. Deze blijven op zwart. Ditzelfde bij bijvoorbeeld Tv Vlaanderen. Ketnet en Canvas kan ik wel ontvangen maar Action Now bijvoorbeeld niet meer. Wie kan me helpen?
Gast Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 heb je het nu over "ontvangen" of over "beeld krijgen op deze zenders" ?? want je zegt bijv. "Op de Frequentie 12070 H kan ik bijvoorbeeld wel Heimatkanaal en Goldstar Tv ontvangen maar bijvoorbeeld niet de erotiek zenders. Deze blijven op zwart." dus ga ik ervan uit dat je ontvanger ze wel inleest maar dat ze niet gedecodeerd worden, hiervoor heb je een abonnement nodig (kan ook met softcam keys bijv. maar dat mag hier volgens mij niet besproken worden want dat is illegaal). Wat ActionNow! betreft : dit is een zender die pas op 19u00 gaat uitzenden (dus als je hebt gekeken om bijv. 18u55 dan was die idd nog zwart). Action now wisselt af met Kanaal Z (die gaat vanaf 19u00 op zwart). Als het niet gaat om decoderen met illegale keys dan kan je misschien best ff het merk en type van je ontvanger zeggen (dan kunnen ze je beter helpen) want "Linux Ontvanger" doet mij denken aan een Dreambox (maar kan ook een RealBox zijn of nog een andere ?) en als het al een Dreambox is, is het dan een 500, 7000, 7020, ... en welke image en Softcam gebruik je ?? (trouwens ALS het een Dreambox is kan je beter kijken in het Dreambox gedeelte van dit Forum). Oh, en voor ik het vergeet, Welkom op Sat4All !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen