Herculess Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 Ik kreeg net geen beeld op Veronica, omdat ProgDVB de zender als ongecodeerd zag en dus de PoorMansCAM-plugin niet inschakelde. Bij een scan van de hele transponder leken de andere zenders ook aan dat euvel te lijden. Andere gecodeerde zenders geeft ProgDVB wèl aan als gecodeerd, dus het lijkt te liggen aan een signaal, dat CanalDigitaal al dan niet meezendt. Wie weet hoe het zit?
WPW Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 Bekijk dit eens, dit kan het probleem zijn. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Herculess Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Geplaatst: 6 september 2006 Ja! Helaas: met ProgDVB zal het trucje van opnieuw inlezen van de transponder juist NIET werken: bij het inlezen van de transponder of updaten van de ene zender ziet ProgDVB de zenders van deze transponders als FTA, ongecodeerd! De oplossing die ik heb is dus een oude zenderlijst gebruiken en vooral NIET updaten. Ik hoop niet dat dit zo blijft .....
WPW Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 Kan je de (ingelezen) lijst niet handmatig aanpassen? misschien via een CVS ex/import? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Herculess Geplaatst: 8 september 2006 Auteur Geplaatst: 8 september 2006 - Het probleem bij CanaalDigitaal lijkt verholpen te zijn! Update en scannen van de transponder gaan weer goed met ProgDVB. - Ik zag bij ProgDVB geen mogelijkheid om de zenderlijst te exporteren. Er blijkt wel een programma ProgEdit te bestaan, waarmee dit kan. Bovendien kon ik met dit programma de gegevens veranderen, en kennelijk was het invullen van een ander getalletje bij de audio-sectie voldoende: Veronica en Net5 geven weer beeld.
wevie666 Geplaatst: 9 september 2006 Geplaatst: 9 september 2006 Zou het iets te maken hebben gehad met de nano wissel die Canal Digitaal heeft doorgevoerd om de K3 kaart dicht te krijgen? Sinds kort zijn de zenders met dezelfde file van een paar dagen geleden weer te ontvangen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen