hermanen Geplaatst: 7 september 2006 Geplaatst: 7 september 2006 Ik ben in het bezit van een HP officejet G55. Er zit totaal geen leven meer in. De voeding is gecontroleerd, deze is goe. Ik heb gecontroleerd of loszittende verbindingen en eventuele printbreuken. Wie kan me helpen.
boarder Geplaatst: 8 september 2006 Geplaatst: 8 september 2006 HP printers zijn niet gefabriceerd om te herstellen maar om weg te gooien. Toestellen van 2 jaar en jonger met onherstelbare fouten komen zeer veel voor. Ga maar eens op google zoeken. Voor 100 euro heb je al een goede laserprinter van een beter merk. Boarder
hermanen Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Geplaatst: 11 september 2006 Ik kan me niet voorstellen dat z'on apparrat niet te repareren is.Als er een fout in zit dan gaat vaak hetzelfde kapot ,alleen wie weet dit?
hermanen Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Geplaatst: 13 september 2006 Ja, de officejet g55 is een all-in-one apparaat met een scanner erop. Het printergedeelte is eigenlijk vergelijkbaar met de deskjet 900 serie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen