Gast Geplaatst: 7 september 2006 Geplaatst: 7 september 2006 Als ik op mijn PC via http verbinding maak met mijn Dbox (met Sportster Pro 1.03) en kies voor Liveview (via VLC), dan heb ik op een aantal kanalen geen geluid, en op andere kanalen wel. Weet iemand misschien hoe dit op te lossen??
DRG Geplaatst: 8 september 2006 Geplaatst: 8 september 2006 kan het zijn dat je naar de dolby digital stream aan het luisteren bent ? als je op de dbox naar dat kanaal zapt heb je dan wel geluid ? Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Gast Geplaatst: 8 september 2006 Geplaatst: 8 september 2006 Als ik op de Dbox naar een ander kanaal zap heb ik op mijn tv gewoon geluid uiteraard, alleen niet op mijn pc helaas... Hoe kan ik checken of het om een dolby digital stream gaat?? En is deze niet te beluisteren via een netwerk verbinding dan?? Als ik opneem via CIFS heb ik wel gewoon geluid op de PC (als ik die later afspeel).
Menno Geplaatst: 8 september 2006 Geplaatst: 8 september 2006 Hi, zoals DRG al zei kan het dat je de verkeerde soundtrack aan hebt staan. Je kan in je liveview vester schakelen (mits er natuurlijk meerder audiokanalen bij die zender zitten) door hem even fullscreen te zetten en dan de letter "L" in te drukken. Daarmee cycle je door de audio streams als die er zijn. Vu Duo 4K S+C
Gast Geplaatst: 8 september 2006 Geplaatst: 8 september 2006 Heb ik ook geprobeerd, maar ik heb maar 1 audiospoor....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen