dreamtop Geplaatst: 8 september 2006 Geplaatst: 8 september 2006 Sinds woensdag nacht heb ik geen beeld meer op SBS, NET5, Veronica en Talpa. Canal Digitaal zegt op haar site dat je de kanalen opnieuw moet instellen, maar dat helpt niet. Ik heb gebeld en nadat ik eindelijk via de menu's een optie kon vinden om iemand aan de lijn te krijgen, zeiden ze dat het inderdaad kon dat opnieuw instellen niet helpt. Ik moest wachten tot het probleem is opgelost (door Canal Digitaal). Beroerde voorlichting door Canal Digitaal en vreselijke service. Zijn er meer mensen die hier last van hebben, of is er een manier waarmee ik dit probleem zelf kan omzeilen?
WPW Geplaatst: 8 september 2006 Geplaatst: 8 september 2006 Algemene draad over dit probleem gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 8 september 2006 Geplaatst: 8 september 2006 /Hier ook geen beeld op genoemde zenders meer.
Gast Geplaatst: 8 september 2006 Geplaatst: 8 september 2006 Zie antwoord bij Topfield ( de kanalen die het niet doen wissen en dan weer de frequentie 12574 Horizontaal sym 22000 ) scannen
Aanbevolen berichten