Gast Geplaatst: 12 september 2006 Geplaatst: 12 september 2006 Mijn eerste bevestiging was een steigerpijp van 4 meter. Grond (klei) eerst uitgeboort en daarna de pijp tot twee meter erin geslagen. Heeft twee jaar goedgewerkt maar klei heeft de eigenschap dat het gaat "zuigen" en hier is de gemiddelde verzakking (nieuwbouw) 4 cm per jaar. De pijp zakt telkens iets mee na verloop van tijd was dat 2 cm en dan krijg je problemen met een motor eraan! In het begin pakte in van 18 west tot 45 oost na twee jaar was dat 8 west tot 33 oost. Ik denk dat de constructie van Golfdiesel afhankelijke van de grondsoort wel wat langer meegaat!
Golfdiesel Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Geplaatst: 12 september 2006 ik heb geen motor en de huizen staan er al sinds 1958. Het is zandgrond, maar goed ik zie wel hoe het zich houdt. Als het zo niet goed blijft zitten dan verzinnen we wel wat anders... Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
goto Geplaatst: 12 september 2006 Geplaatst: 12 september 2006 sat4all Het topic van een paar jaar geleden er ff bij gezocht. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen