Gast Geplaatst: 11 november 2000 Geplaatst: 11 november 2000 Datzelfde zit ik ook mee. Ik heb gewacht tot er meer met deze klacht kwamen en ziedaar....<BR>MSNBC is het enigste kanaal bij mij wat vrijgeschakeld word van dat pakket.<BR>Het is wel een compliment waard dat de ontvanger minder kritisch reageert op een andere kaart.<P>------------------<BR>
Johnnny1 Geplaatst: 11 november 2000 Geplaatst: 11 november 2000 In de download staat een GWFile die prima werkt met de Patch. <P>John<BR><P>------------------<BR>Best, Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 11 november 2000 Geplaatst: 11 november 2000 Iedereen die me files en info gemaild hebben, bedankt. <BR>Het werkt fantastisch!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 november 2000 Geplaatst: 11 november 2000 Ik heb de Schumipatch geupload naar mijn HUMAXje voor PW, maar ik heb geen PW kanalen erbij! Mijn secaatje werkt nog goed via Aston 1.03, ik heb C+ Irdetootje ook ingeplugged, maar niets van PW te zien.<BR>Moet ik nog wat meer doen?<BR>Thanx.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 november 2000 Geplaatst: 13 november 2000 Paul, ik wil je wel helpen maar check eerst je E-mailadres wat je doorgeeft want alles komt steeds retour.<P>Punai<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten