Gerard 76 Geplaatst: 9 september 2006 Geplaatst: 9 september 2006 Sinds enige tijd draait mijn motor niet automatisch meer naar een andere satelliet, als ik mijn ontvanger bijvoorbeeld op een hotbird kanaal zet. Nu komt dat doordat hij op bvb. de hotbird op tuner 2 staat. Ga ik via tabblad KANALEN ZOEKEN -> PROGRAMMEER SAT naar de hotbird, staat ie altijd op tuner 2. Zet ik'm op tuner 1,dan draait ie onmiddelijk, maar wanneer ik het dan nog eens probeer(van Astra naar Hotbird) staat ie weer op tuner 2. Hoe kan ik dit oplossen?
DeBeek Geplaatst: 9 september 2006 Geplaatst: 9 september 2006 Op welke tuner zit de draaibere schotel ?? Als je de Hotbird alleen op tuner 2 hebt ingescand zal de tuner altijd op tuner 2 gaan staan zodra je Hotbird kiest. Niet perongeluk de twee kabels omgewisseld ???
Gerard 76 Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Geplaatst: 9 september 2006 Heb gewoon een motor aangesloten op tuner 1,en tuner 2 gaat rechtstreeks naar de (quad)lnb. Met tuner 2 kan ik dus niet draaien. Heb de kanalen ook naar de andere tuner gekopieëerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen