Bigfoot Geplaatst: 9 september 2006 Geplaatst: 9 september 2006 In november gaan we verhuizen van Hilversum naar Baarn. Klein stukje maar toch willen we het liever niet allemaal zelf versjouwen. Heeft iemand misschien een tip voor een goed maar ook "prijs-gunstig" verhuisbedrijf die in deze regio opereert?
Thomas2000 Geplaatst: 9 september 2006 Geplaatst: 9 september 2006 Commercieel per pm, of is dat alleen sat gerelateerd? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Ome Merde Geplaatst: 9 september 2006 Geplaatst: 9 september 2006 nee, geldt voor alles. alleen via PM dus merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 10 september 2006 Geplaatst: 10 september 2006 @Bigfoot: toen ik uit Hilversum verhuisde, bleken alle lokale bedrijven schrikbarend duur. We zijn uiteindelijk verhuisd door een bedrijf uit Overijssel (terwijl we binnen de provincie Utrecht bleven). Dat scheelde echt 40% of zo, dus ik was blij dat we 4 of 5 offertes hadden gevraagd. Verder ook een prima verhuizer; echte aanpakkers. Ben even de naam kwijt; die stuur ik je nog via PM.
leo1949 Geplaatst: 10 september 2006 Geplaatst: 10 september 2006 En natuurlijk kan je ook HIER even kijken. Maar zelf doen met een aanhangwagentje of boedelbak is wel de goedkoopste manier. Met Google kan je vast en zeker nog wel meer mogelijkheden vinden Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Bigfoot Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Geplaatst: 12 september 2006 Pilgrim, hartelijk dank voor de tip!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen