JohnnyBee Geplaatst: 9 september 2006 Geplaatst: 9 september 2006 had ik er maar afgebleven, na het erin plaatsen van de versie 7.5 en daarna de 7.6b gaat bij mij Baby TV niet meer open, tot groot verdriet van mijn klein gastjes. Ook wil TPS het niet doen, maar daar kan ik nog mee leven. Ik vermoed dat Baby TV weigerd doordat met de nieuwe Hot te plaatsen de PMCtabel gewijzigd is, maar hoe breng ik deze nu weer terug werkend voor deze zender, de rest van de zenders tot daar toe.... Huuuuuuuuuuuuuuuuulllllpppppp !!!!!!!!! Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
JohnnyBee Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Geplaatst: 9 september 2006 Heb ondertussen ondervonden wanneer ik de config op enkel "Card" zet, Baby TV er wel door komt.....???? Ik dacht dat ik deze enkel kon ontvangen vanwege de EMU en dat de config dus op "Card + Emu" moest staan ????? Ik kan totaal niet meer volgen zucht... Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen