Esmer-delikanli Geplaatst: 11 september 2006 Geplaatst: 11 september 2006 Beste sat-ters, Ik wil vanuit nederland de champions league wedstrijden van turkse teams kijken. De FTA kanaal Euro Star TV zend de wedstrijden niet meer uit in Europa. Nu zie ik via LJ's site de volgende mogelijkheden: Galatasaray - Bordeaux Canal+ France Premiere Sport Portal Sky Calcio 12 Sky Sports Interactive Sport TV Multijogo Star Turkey Viasat Xtra 5 Liverpool - Galatasaray Premiere Sport Portal Sky Sports 2 (UK) Sky Sports Interactive Is er een mogelijkheid dat ik deze kanalen kan zien met mijn skystar2 kaart en een emu? Groet Kathrein UFS912 + DM500
MagicOnline Geplaatst: 11 september 2006 Geplaatst: 11 september 2006 Ja dat moet mogelijk zijn met een emu en een premierekaart oid CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Esmer-delikanli Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Geplaatst: 12 september 2006 Citaat: Ja dat moet mogelijk zijn met een emu en een premierekaart oid Ik heb geen abonnement op Premiere dus dat gaat niet door... Misschien als iemand zijn card wil sharen, graag een PM. Kathrein UFS912 + DM500
Gast Geplaatst: 22 september 2006 Geplaatst: 22 september 2006 je kunt vaak ook kijken via feeds deze zijn ook te vinden in dt forum best leuk en geen gelul van de Jansma's zelfs gecodeerde feeds te zien met sky kaartje succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen