napoli Geplaatst: 11 september 2006 Geplaatst: 11 september 2006 ik heb men laptop uitgeleend aan een kennis omdat zijn pc kapot was nu heeft hij men msn gebruikt en zen vrouw en zen zoon en zen dochter en volgens mij ook de hond. als ik de dus de msn opstart staan daar nu alle namen van zen familie, in het opstart menu dus je hoeft alleen maar de naam aan te klikken en paswoord en bingo ik wil graag van de namen af, dus weer een schoon scherm als ik inlog. volgens mij kun je de namen verwijderen maar ik weet niet meer hoe.
Gast Geplaatst: 12 september 2006 Geplaatst: 12 september 2006 op hun naam gaan staan en mij onthouden uitvinken
napoli Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Geplaatst: 12 september 2006 ok maar dan staan nog steeds op men pc en daar wil ook van af. er was toen een bestandje wat je moest verwijderen en klar was kees
Gast Geplaatst: 12 september 2006 Geplaatst: 12 september 2006 Ik weet niet welke versie je hebt maar ik heb hier mijn email onthouden staan en daaronder in het blauw mijn email vergeten en als je daar op hebt geklikt zijn ze verdwenen. Dus eerst het email adres erop zetten die je wilt verwijderen mij onthouden uitvinken en mij vergeten aanklikken. Ik werk hier overigens met msn 8.0
Satkieker Geplaatst: 12 september 2006 Geplaatst: 12 september 2006 Delete het bestand ' credentials' uit de map (verborgen bestand) c;\Documents and Settings\[username]Application Data\Microsoft\Credentials [id] Reboot hierna direct de pc en alle opgeslagen wachtwoorden/accounts zijn verdwenen. Binnen Messenger kan gewoon weer een nieuwe account worden ingesteld. Het credentials ' bestand' wordt automatisch opnieuw aangemaakt. Je kan dit proberen. ~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)
napoli Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Geplaatst: 13 september 2006 hoe dom kan een mens wel niet zijn heren bedankt men eigen fout het is nu opgelost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen