Gast Geplaatst: 12 september 2006 Geplaatst: 12 september 2006 Kan iemand me zeggen welke tab's geschikt zijn voor de Topfield 4000 PVR. Heb er al een paar geupload naar de 4000PVR maar ze gaan niet ofwel krijg ik ze niet aan de praat. Terwijl vb fascopy toch zou moeten werken op de 4000 (staat in mijn lijst op de 4000 als ik de 0 intoets maar kan het niet starten. Heeft iemand een lijst of zoiets voor de 4000PVR
Gast Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 Geen enkele TAP die voor de 5000 is geschreven werkt op de 4000. Voor de 4000 zijn er maar een paar TAPs, waaronder signal.tap en de ZX spectrum emulator. Een fastcopy is daar zeker niet bij.
Gast Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 Dat is dan jammer, heb vind ik verkeerde aankoop gedaan. Toen ik de 4000PVR kocht wist ik nog niets van het schotelgebeuren. Zo is voor mij de EPG een belangijk iets (voor het opnemen van een programma). Maar nu heb ik alleen het huidig en het volgend programma op mijn EPG scherm. Bestaat er geen enkel TAP voor de EPG die werkt voor de 4000PVR. Of weet iemand of het EPG scherm uit te breiden naar meerdere programma's (misschien een aankomende firmware update)van de hele dag.
Gast Geplaatst: 14 september 2006 Geplaatst: 14 september 2006 Heb toch nog enkele tap's gevonden voor de 4000PVR, ook voor uitlezing EPG (Auslesung der EPG-Daten von TV-Sendern. Mit anschließender Speicherung auf der Festplatte). Voor de geintresseerden, op deze site zijn ze te vinden http://www.satzentrale.de/topfield/tf4000faqtap.shtml
Gast Geplaatst: 14 september 2006 Geplaatst: 14 september 2006 Let wel, da's de "standaard" EPG (zoals Duitsland die correct uitzendt) en niet de MHW zooi van onze CanalDigitaal. Je hebt er dus niet veel aan, op de Hollanders krijg je dan nog steeds maar een progje vooruit...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen