picaan Geplaatst: 12 september 2006 Geplaatst: 12 september 2006 Ik heb zo juist de arion 9400 aangeschaft, nu loop ik al direct tegen een probleem aan. Ik heb een matrix cam met daarin een canal digitaal kaartje, dit werkt perfect. Nu bezit ik ook een dragon cam en als ik di in CI slot 2 stop bevriezen mijn canal digitaal kanalen. Als ik de decoder dan opnieuw opstart heb ik nog steeds daarop geen beeld. Als ik in de settings kijk ziet de ontvanger wel de dragon cam, mar de matrix niet meer. Iemand die hier een antwoord op weet??
Gorefest Geplaatst: 12 september 2006 Geplaatst: 12 september 2006 2 hobby cams in een ontvanger werkt meestal niet goed omdat ze elkaar in de weg zitten. Je kunt je canal digitaal kaart ook in je Dragon stoppen dan heb je geen probleem meer. (en je matrix eruit laten heb je niet nodig toch?) Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
picaan Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Geplaatst: 13 september 2006 Klopt, dat heb ik ook maar gedaan, maar welke cams kunnen daarin wel goed met elkaar overweg, of is dat onmogelijk, er zitten toch niet voor niets 2 ci slots in??
Gorefest Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 Bijna alle gewone cams werken er perfect in. Een aston en een irdeto, of een irdeto en een conax. 2 hobby cams tegelijk geeft vaak problemen omdat deze cams zelf meerdere systemen ondersteunen. 1 hobby cam in combinatie met een officiële cam werkt meestal wel goed. Je dragon werkt bijvoorbeeld goed met een Aston 1.05 Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
picaan Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Geplaatst: 13 september 2006 Ok, bedankt. Alleen had ik vanavond weer een probleem. Ik zette mijn ontvanger aan en had weer geen beeld op de canal digitaal zenders. Ik had de dragon cam mat daarin de canal digitaalkaart gewoon in een slot zitten, maar toen ik bij de settings keer, zag het apparaat helemaal geen cam meer. Ik heb daarna de cam er uit gehaald en er weer in gedaan, en ja hoor weer beeld. Blijf ik dat nu elke avond houden??
Gorefest Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 Welke versie zit er in je Dragon? Normaal zou dit geen probleem moeten geven. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
picaan Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Geplaatst: 15 september 2006 versie 3.49, pak altijd de laatste versies.
DeBeek Geplaatst: 15 september 2006 Geplaatst: 15 september 2006 Heb dit met de Echostar 5020 ook wel eens, na aanzetten tuner ¨Gecodeerd signaal¨ en cam niet zichtbaar in menu. tuner nogmaals opstarten en dan wel werken, komt gemiddeld 1x in de maand voor.
picaan Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Geplaatst: 16 september 2006 Het vreemde is wel dat ik nu een T-rex 4.5 en een dragon cam tegelijk in een topfield heb draaien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen