Gast Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 Hallo,deze philips heeft het probleem dat als ik hem aanzet het beeld eerst gewoon opkomt (je hoort het relais ook klikken), daarna hoor je een klik en valt het beeld weg en begint het relais te klapperen. Soms komt het beeld even weer,,soms ook niet en blijft het relais klapperen. het is een philips 25pt5007/01 Alvast bedankt voor jullie hulp of tips. Harry.
Gast Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 Je zou eens kunnen kijken of de solderingen van het relais in orde zijn.
Steve Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 vervang de hoogspannings trafo. Dit is een HR-7507
boarder Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 controleer de lijnuitgangstransistor en de HS transformator. Boarder
Gast Geplaatst: 14 september 2006 Geplaatst: 14 september 2006 Ik heb de hoogspanningstrafo besteld, dit was trouwens niet de hr-7507, maar de hr-80028.(met vriendelijke groeten van hrdiemen.es) Ik hou jullie op de hoogte of het gelukt is of niet ,,groeten en alvast een goed weekend allemaal. Harry
Gast Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Heb de hoogspanningstrafo vernieuwd, maar het probleem is hetzelfde gebleven. Het relais klappert nog steeds .. Zal de BU ook nog even vervangen voor de zekerheid. Groeten Harry.
Steve Geplaatst: 20 september 2006 Geplaatst: 20 september 2006 verbind de 2 contacten van het relais even door en kijk dan wat hij doet.(het zijn de 2 contacten die schuin naast elkaar zitten !!De andere 2 zijn voor de voeding. werkt nu alles wel goed ??vervang dan het relais
Gast Geplaatst: 21 september 2006 Geplaatst: 21 september 2006 @ Steve, nee ook dan valt het beeld weg en komt weer op, terwijl je het relais hoort klapperen. Groeten Harry.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen