Gast Geplaatst: 15 september 2006 Geplaatst: 15 september 2006 Hallo, ik had begrepen dan je met de Arion 9300 het PiP scherm ook kon zien. Hij blijft nu zwart. Ik heb een Aston DUAL-cam. Iemand een idee? Mvgr, Raimond
Lemon Geplaatst: 15 september 2006 Geplaatst: 15 september 2006 Heb je een twin LNB met twee kabels aangesloten? Of een single LNB met één kabel en doorgelust? Mogelijk kun je dan slechts een PIP scherm krijgen als de twee zenders op één transponder zitten. Heb je Dual Decryption aangezet? Zie blz. 66 van de handleiding. En toch wel de Aston 1.07? TV Vlaanderen Duo LNB Twin B&R 65 VU+ Solo2 M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)
Gast Geplaatst: 15 september 2006 Geplaatst: 15 september 2006 Ik heb een quad-lnb waarvan 2 coax de arion in gaan. Lijkt me goed dus? Gr, Ree
cornea Geplaatst: 16 september 2006 Geplaatst: 16 september 2006 Lukt pip wel met 2 FTA zenders? Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
DeBeek Geplaatst: 16 september 2006 Geplaatst: 16 september 2006 Gewoon beeld en pip werkt alleen met een aston dual cam ( en die heb je ) en op de zelfde transponder. BV. RTL 4 op volledig beeld en RTL 7 als pip of een FTA zender als pip beeld, Het FTA pip beeld mag dan wel van een andere transponder komen.
Gast Geplaatst: 17 september 2006 Geplaatst: 17 september 2006 ik heb pas dezelfde configuratie als hierboven aangeschaft. ik kan in het pip scherm alleen maar fta zenders ontvangen. ik was in de veronderstelling dat dit juist met die aston seca dual module niet het geval zou zijn. heb ik mischien iets niet goed geconfigureerd? m.vr.gr. Erik
Gast Geplaatst: 17 september 2006 Geplaatst: 17 september 2006 Ah, dat werkt inderdaad. Zolang je maar in dezelfde transponder blijft gaat het goed. Tenx, Gr, Ree
Gast Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Citaat: ik heb pas dezelfde configuratie als hierboven aangeschaft. ik kan in het pip scherm alleen maar fta zenders ontvangen. ik was in de veronderstelling dat dit juist met die aston seca dual module niet het geval zou zijn. heb ik mischien iets niet goed geconfigureerd? m.vr.gr. Erik In het menu van je module moet je dual selecteren.
Gast Geplaatst: 11 oktober 2006 Geplaatst: 11 oktober 2006 Heb net hetzelfde probleem, enkel FTA zenders te bekijken in PIP. In het menu van de CI settings heb ik geen keuze om dual te selecteren en nochtans heb ik de seca dual cam 2.14 ?
Lemon Geplaatst: 12 oktober 2006 Geplaatst: 12 oktober 2006 Het lukt mij toch echt met de Aston 2.14, maar het moet wel gaan om twee zenders die op dezelfde transponder zitten. Bijv. Ned. 1 en Ned. 2. Nogmaals: heb je Dual Decryption aangezet, zie blz. 66 Handleiding? TV Vlaanderen Duo LNB Twin B&R 65 VU+ Solo2 M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)
Gast Geplaatst: 12 oktober 2006 Geplaatst: 12 oktober 2006 Dat bedoel ik nu, ik kan geen dual encryption selecteren. Een nederlandse handleiding was er niet bijgeleverd maar ik denk dat je dit scherm bedoelt, zie bijlage
DeBeek Geplaatst: 12 oktober 2006 Geplaatst: 12 oktober 2006 Oude versie software ?? Welke versie zit erin ??
Gast Geplaatst: 12 oktober 2006 Geplaatst: 12 oktober 2006 Een beeld zegt meer dan woorden, zie versie in bijlage
DeBeek Geplaatst: 12 oktober 2006 Geplaatst: 12 oktober 2006 Eh. Ik bedoelde van de tuner .. Dual descramble is pas bij een bepaalde versie firmware toegevoegd.
Gast Geplaatst: 12 oktober 2006 Geplaatst: 12 oktober 2006 Geen probleem, zie bijlage voor versie Arion 9300 PVR alleszins : dank je wel voor de hulp op het forum ! greets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen