JVS1 Geplaatst: 17 september 2006 Geplaatst: 17 september 2006 Hallo Mischien een heel dom vraagje maar daar kom tie : Ik heb net m'n eerste PVR aangesloten en ik heb in de bovenste balk (groene) een waarde van 64% is dit de signaalkwaliteit ? In de onderste (blauwe) een waarde van 90% is dit de signaalsterke ? Of is het net andersom ? Ik kan dat namelijk niet in de gebruiksaanwijzing vinden. Zijn deze waarden goed of kan dat beter ? Alvaste bedankt voor reacties JVR Topfield 5510 PVR 160 GB Visiosat 60 cm Smart Titanium Quad LNB
Lemon Geplaatst: 17 september 2006 Geplaatst: 17 september 2006 Volgens mij is alleen de onderste balk (kwaliteit) van belang (de bovenste geeft nog 20% terwijl er geen schotel is aangesloten!). 90% op de onderste is goed volgens mij, heb ik ook, met uitschieters tot 95%. Vanaf minder dan 40% wordt ontvangst problematisch. TV Vlaanderen Duo LNB Twin B&R 65 VU+ Solo2 M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)
JVS1 Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Geplaatst: 21 september 2006 Bedankt voor je antwoord Ik heb een Visiosat 60 cm schotel met een Smart Titanium Quad LNB en 16 mtr. Coax Hirschman Koka 799 dan lijkt me voor de bovenste balk (signaalsterkte) ongeveer 60 toch aan de lage kant De signaalkwaliteit (onderste balk) verschilt per zender en varieert tussen de 86 en 93 Kan dit nog beter met deze schotel of is dit het maximaal haalbare ? M.vr.gr. JVS Topfield 5510 PVR 160 GB Visiosat 60 cm Smart Titanium Quad LNB
Gorefest Geplaatst: 21 september 2006 Geplaatst: 21 september 2006 Signaalsterkte van 60 is wel goed hoor. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen