Ga naar inhoud

Arion AF 9300 PVR kleine ab werkt niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een gewone AF9300 PVR geen cd de kleine ab werkt niet op de ontvanger de kleine ab is niet stuk heb ik getest op een andere arion ik zelf heb het vermoeden dat het aan de firmware ligt dit zijn de gegevens loader 1.10 software ARI-1067-205EL hardware Dver 1.3 ook kan ik de firmware niet veranderen krijg steeds de melding buyer model is niet goed. wie kan mij een oplossing geven voor dit probleem

Geplaatst:

Er zit wel een soort van cd SW in,om deze te vervangen voor arion SW eerst een oude versie laden (februari) via rs232 en dan pas een nieuwe.

succes

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Geplaatst:

Cornea bedankt voor de reacatie Ik heb even gebeld met de importeur van arion die vertelden mij dat het een cd versie was konden ze zie aan het serie nummer. er zijn twee verschillende afstandsbedieningen zilver is voor gewone pvr en zwart voor cd versie ik had een 9300 cd pvr gekregen met een ab voor een gewone pvr foutje van de importeur verkeerd in de dozen gedaan

Geplaatst:

Staat er ook CD op de doos?(CD doos is geloof ik blauw en nietCD groen)

De kleur AB's zegt niets worden door elkaar gebruikt.

Om te controleren of het een cd is kun je proberen de nieuwe CD firmware te laden.

Volgens mij heb je geen CD.(hoop ik voor je althans)

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Geplaatst:

Cornea er staat geen cd op de doos maar het probleem is opgelost de ontvanger word omgeruild

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen