Gast Geplaatst: 17 september 2006 Geplaatst: 17 september 2006 Kan de philips ook omgaan met constant control word key ? Groeten, Loet
RayhTec Geplaatst: 17 september 2006 Geplaatst: 17 september 2006 Firmwareversies van mij ondersteunen dit niet.
Loek13 Geplaatst: 18 september 2006 Geplaatst: 18 september 2006 Citaat: Komt dit nog in de toekomst ? Loet Hallo Loetje, Ik heb al Philips firmware gezien, waar dit in zit verwerkt. Ik weet alleen niet of deze functie het al doet, maar er zal zeker wel iets komen. Ik denk er op het moment net zo over als Raytec, maar misschien dat het in de toekomst, wel interessant is!!! mvg, Loek13
Gast Geplaatst: 18 september 2006 Geplaatst: 18 september 2006 @ Rayhtec, Als er mogelijkheden zijn om deze kanalen te ontvangen is het altijd leuk om te laten zien dat het ook met een philips ontvanger kan. Neem het voorbeeld van Cryptoworks. Dit werkt perfect ! @ Loek13, Welke firmware heeft "constant control word" verwerking ? Groeten, Loet Loet
Loek13 Geplaatst: 18 september 2006 Geplaatst: 18 september 2006 Hallo Loetje, In de Philips_DSX607x_M93T_Generator_EU zit dit o.a. in verwerkt. Hierin zit ook de laatste TPSkey list verwerkt. Deze lijst werkt maar één week en dat is tot komende vrijdag/zaterdag. Ik heb deze firmware zelf nog niet kunnen testen. mvg, Loek13
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen