Gast Henri Aalten Geplaatst: 17 september 2006 Geplaatst: 17 september 2006 Bij mijn Topfield 4000 PVR moet ik elke week de klok zeker 5 minuten corrigeren, Heb ik ergens een instelling verkeert staan ?
WPW Geplaatst: 17 september 2006 Geplaatst: 17 september 2006 Ja want hij moet de tijd van astra1 automatisch ophalen, zo te zien heb je de klok op handmatig staan. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Henri Aalten Geplaatst: 17 september 2006 Geplaatst: 17 september 2006 Nee op automatisch daarom snap ik het niet.
WPW Geplaatst: 17 september 2006 Geplaatst: 17 september 2006 Als je bij system settings->time setting op OK drukt wat heb je daar dan staan? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 18 september 2006 Geplaatst: 18 september 2006 De "Klok" waarmee je vergelijkt loopt misschien niet juist? Groetjes
Gast Henri Aalten Geplaatst: 18 september 2006 Geplaatst: 18 september 2006 inmiddels opgelost, stond achteraf toch niet op automatisch. Kan gesloten worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen