Ga naar inhoud

Krijg geen update CanalDigitaal

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds een week of 4 een abbo op canaldigitaal. De kaart is in de winkel geactiveerd en heb tot gisteren (16-9) tv kunnen kijken. Helaas heb ik geen update gekregen en het wil ook niet lukken met het heraktiveren. Waarschijnlijk staat er ergens een setting of zo niet goed. Heb de kaart in de onderste kaartlezer van mijn dreambox7000 en gebruik newcamd 6.10b en newcs als cardserver, en dat alles draaid onder flubber. Moet ik ergens nog iets veranderen en zoja, wat en waar. Wie helpt?

André

Geplaatst:

heb je al gekeken op de website van TV Vlaanderen ?? daar kan je een heractivatie aanvragen van je kaartje.

en je hebt je abonnement toch opgestuurd he ;-) (het is ook mogelijk dat ze die niet hebben gehad hoor want die van mij was ook niet aangekomen, een mail naar informatie@tv-vlaanderen.be en het was opgelost).

Geplaatst:

als de config niet goed staat dan krijg je geen update binnen

als je geen cardserver selecteer en de emu op cc-cam zet dan moet je wel een update binnen krijgen.

zo heb ik het an de week met m'n kaart van CDS en tv vlaanderen gedaan.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Welkom bij ons forum en dat je er net zoveel plezier aan mag hebben als ik

Met de activatie in de winkel heb je een maand lang gratis het top pakket van CD's gekregen.

Dit zal waarschijnlijk nu afgelopen zijn en gaat je gekozen pakket in.

Met het veranderen van een pakket heb je een her activatie puls nodig en deze zal waarschijnlijk niet doorkomen.

Het is bekend dat CD's buiten de door haar ondersteunde decoders en cam's wat moeilijker is.

Zelf heb ik een X-cam en deze volgt de updates goed maar een pakketwisseling lukt hier niet mee.

En daar zit waarschijnlijk ook jouw probleem.

Ik raad je daarom aan naar de winkel te gaan voor een her activatie en dan zal hij de updates wel volgen.

Maar als je later weer van pakket wissel zal je dus weer naar de winkel moeten.

Dit is voor mij dan ook de reden geweest om naast een hobby deco ook een goedgekeurde

CD's deco erbij te nemen omdat ze wel vrouwvriendelijk zijn

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Met een dreambox heb je geen goed gekeurde ontvanger nodig

hij geeft de update netjes door alleen moeten alle instellingen wel goed staan.

voor een heractivatie puls hoef je niet naar de dealer want dat kan je ook gewoon op de site van CDS doen.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Updates en activatie pulsen zijn 2 heel verschillende dingen.

Deze kun je wel aanvragen via CD's en die verzend ze dan ook.

Updates zijn meestal niet zo moeilijk maar activatie pulsen is vaak een heel ander verhaal.

Als hij door de 2e activatie heen is zal het dan ook meestal verder wel goed gaan.

En de dealer doet dit in een goed gekeurde ontvanger wat zeker werkt.

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Dus als ik het goed begrijp geen cardserver? Zal hem in iedergeval eens op cc-cam zetten. En wat die config betreft, wat zijn de juiste instellingen?

Trouwens, het betreft hier om CD in nederland

André

Geplaatst:

Heb nu cc-cam zonder cardserver, en de update is er nu en staat mooi op 31-10. Probleem opgelost dus, mijn dank is groot guppje29

André

Geplaatst:

je moet weten dat CCcam en eigen ingebouwde cardserver heeft. Dus door "geen" cardserver aan te duiden, aktiveer je gewoon de cardserver die ingebouwd zit in CCcam, en die werkt prima met de meeste kaarten.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen