-= [ Appien ] =- Geplaatst: 18 september 2006 Geplaatst: 18 september 2006 van de C: site : [color:"red"] Vraag : Ik wil graag een abonnement overnemen van iemand anders. Hoe doe ik dat? Antwoord : Voor het overnemen van een abonnement kunt u op onze website een Contract Overname formulier downloaden. Print u dit formulier uit, vul het volledig in en stuur het naar ons op. Het adres staat vermeld op het formulier. Mocht het abonnement wat u overneemt nog niet beeindigd zijn, dan dient u de resterende maanden tot de einddatum te betalen.Vanaf de eindatum van het abonnement is het mogelijk om eventueel over te stappen naar een ander abonnement. Alle pakketten vanaf het Basis-pakket kunt u gewoon overnemen. Het Set Top Box-pakket is niet overdraagbaar en kunt u pas overnemen na de gestelde einddatum. [/color] Even voor alle duidelijkheid, de persoon die de kaart overneemt betaalt de kosten totdat het abonnementsjaar is afgelopen en kan dan eventueel het pakket aanpassen? De ex-houder hoeft dus niks meer te betalen? Ik vraag dit even voor de zekerheid, want je weet het maar nooit met C+
Gast Geplaatst: 18 september 2006 Geplaatst: 18 september 2006 Je hebt twee keuzes op het formulier (zoals je gezien hebt indien gedownload): 1) Bestaande kaarthouder blijft tot einde van zijn/haar contract voldoen aan verplichtingen 2) Nieuwe kaarthouder neemt verplichtingen over
Gast Geplaatst: 21 september 2006 Geplaatst: 21 september 2006 ik heb het deze week ook gedaan,had en decoder met kaart gekocht van en collega..en heb ook het abonement overgenomen.gewoon en brief sturen naar de provider,wel moet je van diegene waar je de kaart van hebt gekocht en handtekening hebben en adres gegevens...groeten van antieban (fun4all)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen