Gast Geplaatst: 18 september 2006 Geplaatst: 18 september 2006 Hallo, Ik heb een lcd tv met pip mogelijkheid. Het lukt me wel om in een beeld satbeeld te hebben en op ander gewone kabel tv. Ik wil nu: in een beeld tuner 1 zien en in de andere tuner 2. Ik heb twin lnb en 2 coax naar relook en bij instellingen aangegeven"gescheiden" en "2 lnb's". Hoe kan ik nu beelden van beide tuners met pip zien? gr Gerard
bash! Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Dat zal niet lukken aangezien de relook maar 1 beelduitgang heeft... Wellicht komen er nog plugins voor. Dit zou theoretisch mogelijk moeten zijn. Gr BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Da's jammer. Ik dacht dat als ik zowel het signaal voor tv als signaal voor opname(videorecorder of hdd?)kan gebruiken het dan mogelijk zou moeten zijn. Het is toch ook mogelijk om een kanaal te kijken en andere opnemen?
Gast Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Ja opnemen INTERN, geen 2de video uitgang. Dus NIET mogelijk. En technisch ook NIET, geen plugin verwachten.
Gast Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Citaat: Hallo, Ik heb een lcd tv met pip mogelijkheid. Het lukt me wel om in een beeld satbeeld te hebben en op ander gewone kabel tv. Ik wil nu: in een beeld tuner 1 zien en in de andere tuner 2 .. Probleem is in de eerste plaats dat de Relook400s gelijktijdig slechts één signaal van digitaal naar analoog kan omzetten (Mpeg decoder). Dit analoge signaal wordt op de Scart/Cinch/RF-Out gezet. Via de UTP aansluiting kun je wel een 2e signaal naar buiten brengen. Dit is echter een digitale Mpeg stream. Deze kan bijv. met een PC op het netwerk met mediaplayer bekeken worden. Indien je een High-end TV-toestel hebt met UTP aansluiting, waarmee je streaming video kan weergeven, dan kan je in principe in de PiP een 2e Relook signaal zichtbaar maken. Met de DGS gebaseerde images is het streamen voorlopig echter beperkt tot de weergave van recordings, GEEN live streams uit de tuner. Misschien bieden de Enigma images wel reeds deze mogelijkheid met de VLC plugin. vg __________ relooker
Gast Geplaatst: 20 september 2006 Geplaatst: 20 september 2006 Relooker, je weet toch dat Enigma gebaseerd is op een single Tuner???
Gast Geplaatst: 20 september 2006 Geplaatst: 20 september 2006 Citaat: Relooker, je weet toch dat Enigma gebaseerd is op een single Tuner??? Inderdaad. Er wordt reeds gewerkt aan een API2/3 layer voor Enigma2. Dit kan echter nog lang duren, indien het ooit lukt om Enigma2 op de 400s te laten draaien. Wat ik bedoel: recordings afspelen met Enigma via SCART/Cinch/RF-Out, en gelijktijdig een live Tuner stream via de UTP uitgang (in PiP) bekijken. Is idd. nog niet helemaal wat gerardo wil (Tuner1 op beeld, Tuner2 in PiP), maar gaat toch in de goede richting. vg __________ relooker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen